Reklamaatio- ja takuuasiat

Työsuhdepyörän tapauksessa reklamaation teko tapahtuu pääsääntöisesti aivan samalla tavalla kuin muidenkin reklamaatioiden teko. Kivijalkaliikkeestä hankitun pyörän tapauksessa asiasta kannattaa olla suoraan yhteydessä pyörän myyneeseen liikkeeseen. Sama pätee myös kaikkiin muihin nettikauppoihin paitsi Canyoniin, joka haluaa GoByBiken hoitavan reklamaatiot myymistään pyöristä.

Nettikaupasta hankitusta pyörästä reklamoitaessa tulee kirjoittaa selkeä kuvaus ongelmasta sekä liittää viestiin kuva tai mahdollisesti video, mikäli se on tarpeen. Myös pyörän tilausnumeron tulee löytyä reklamaatioviestistä. Tilausnumeron löydät lähettämästämme tilausvahvistuksesta. Alla nettikauppojen sähköpostiosoitteita ja reklamaatiolomakkeita, joiden kautta reklamaation voi tehdä:

info@bike-discount.de

info@bike24.net

info@jonito.de

info@mhw-bike.com

customerservice@rosebikes.com

info@vanmoof.com

Canyonilta hankittujen pyörien tapauksessa reklamaatiot hoidetaan GoByBiken kautta. Mikäli Canyonin työsuhdepyörässä on ongelmia, ole yhteydessä meidän kauttamme osoitteeseen info@gobybike.fi. Meidän kauttamme lähettyyn reklamaatioon tulee sisällyttää selkeä sanallinen kuvaus ongelmasta sekä kuvat pyörän qr-koodista, kuva pyörästä molemmilta puolilta ja kuva vauriosta tai viasta.

Jäikö jokin askarruttamaan? Ota yhteyttä Ota yhteyttä