Kuinka teen reklamaation pyörästäni?
Mikäli työsuhdepyörässäsi ilmenee takuunalainen vika tai pyörätoimituksessasi on puutteita, voimme tehdä reklamaation myyjäliikkeelle. Vuokrasopimuksesi säilyy aktiivisena myös reklamaation käsittelyn ajan, jotta pyöräsi lunastuspäivä ei siirry edemmäs.
Tee ilmoitus reklamaatiosta lomakkeemme kautta.
Ethän koskaan maksa reklamaatiosta johtuvia kustannuksia itse ennen ilmoituksen käsittelyä, sillä emme pysty hyvittämään itse maksamiasi huoltokustannuksia jälkikäteen.
Kivijalkaliikkeet ja kotimaiset nettikaupat
Välitämme myyjäliikkeelle reklamaation tiedot ja autamme tarvittaessa, jos reklamaatiossa ilmenee epäselvyyksiä.
Ulkomaiset nettikaupat
GoByBike käynnistää aina reklamaatiot EU-alueen nettikauppojen tapauksessa (esim. Bikester, Bike-Discount, Canyon jne.) Pyydämme liikettä olemaan yhteydessä joko suoraan sinuun tai välitämme sinulle toimintaohjeet.
Kun reklamaatioilmoitus on käsitelty:
Jos reklamaatio hyväksytään liikkeen toimesta:
Pyöräliikkeet hyvittävät lähtökohtaisesti reklamaatiohuollot vain pyörän tilaajalle eli meille. Älä siis maksa itse reklamaatiohuoltoja, vaan pyydä liikettä laskuttamaan meitä, ellei asiasta ole toisin sovittu.
Jos vika ei ole reklamoitavissa:
Jos liike ilmoittaa, että vika ei kuulu takuun piiriin, voit maksaa huollon itse tai lisätä huollon osaksi vuokrasopimustasi. Löydät lisätietoa täältä.